تکنو مکانیک

شنبه 27 دی 1399

www.technomech.ir

دانلود رایگان مقالات ISI + خرید ترجمه فارسی

درباره سايت
تکنو مکانیک :: وبسایتی در زمینه ارائه و دانلود کتابها ، جزوه ها ،گزارش کار آزمایشگاه ، پروژه ها ، مقالات isi با ترجمه فارسی و تکنولوژیهای جدید در زمینه رشته های فنی و مهندسی به ویژه مکانیک می باشد.
موضوعات
کتاب _ جزوه _ حل المسائل
»
مکانیک [32]
»
عمران [22]
»
برق [7]
سمینار و تحقیق
»
مکانیک [31]
»
عمران [11]
»
برق [7]
»
کامپیوتر [1]
»
الکترونیک [2]
گزارش کار
»
مکانیک [82]
»
عمران [79]
»
برق [25]
آموزش نرم افزار
»
مکانیک [6]
»
عمران [4]
»
برق [1]
پایان نامه
»
کامپیوتر [1]
»
مهندسی برق [12]
»
مکانیک [4]
»
الکترونیک [5]
پروژه و پایان نامه
»
پروژه و پایان نامه [55]
مقالات ISI ترجمه شده
»
مکانیک [19]
»
عمران [11]
»
معماری [2]
»
برق [159]
»
الکترونیک [138]
»
مواد و متالورژی [13]
»
فناوری اطلاعات [67]
»
کامپیوتر [61]
»
مدیریت [62]
»
حسابداری [38]
»
بازار یابی [16]
»
اقتصاد [82]
»
علوم اجتماعی [11]
»
روانشناسی [14]
»
ترافیک و حمل و نقل [2]
»
پزشکی [26]
»
مهندسی سیستم ها [1]
»
مهندسی تاسیسات [1]
»
جغرافیا [1]
»
مدلسازی و ارزیابی شناختی [14]
»
صنایع غذایی [2]
»
ریاضیات و آمار [6]
»
مدیریت منابع انسانی [1]
»
تجارت [2]
»
زمین شناسی [1]
»
بانکداری و امور مالی [1]
»
کارآفرینی [4]
»
زیست [19]
»
کشاورزی [1]
»
داروسازی [1]
»
حقوق [1]
»
زبان نگلیسی [1]
»
مهندسی فرآیندها [1]
»
شیمی [13]
»
معارف اسلامی [1]
»
تکنولوژی آموزش [2]
»
ورزش و تربیت بدنی [0]
»
فیزیک [0]
»
جهانگردی و گردشگری [0]
»
علوم سیاسی [0]
»
علوم تربیتی [8]
گزارش کارآموزی
»
مکانیک [1]
»
کامپیوتر [1]
»
برق و الکترونیک [1]
»
صنایع غذایی [0]
»
شیمی و پلیمر [0]
»
فناوری اطلاعات IT [0]
پاورپوینت و ورد
»
مکانیک [11]
جستجو

آمار سايت
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
» کل مطالب : 741
» کل نظرات : 74
آمار کاربران
» تعداد اعضا : 276
» افراد آنلاين : 6

آمار بازديد
» بازديد امروز : 86
» بارديد ديروز : 3,370
» ورودي امروز گوگل : 3
» ورودي گوگل ديروز : 270
» بازديد هفته : 15,638
» بازديد ماه : 36,813
» بازديد سال : 36,813
» بازديد کلي : 4,040,205
» شنبه 27 دی 1399

سفارش ترجمه تخصصی مقالات انگلیسی

دانلود ترجمه مقاله تکنیک های نوین در آنالیز احساسات


مقاله ترجمه شده حاضر با عنوان "  روش‌های جدید در عقیده کاوی و تحلیل احساسات"  منتشر شده توسط انجمن کامپیوتر IEEE محصول سال 2013 در رشته روانشناسی است.
مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: New Avenues in Opinion Mining and Sentiment Analysis
  • عنوان فارسي مقاله: روش‌های جدید در عقیده کاوی و تحلیل احساسات
  • مشخصات فايل مقاله: 7 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 8 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2013
  • ترجمه چکيده مقاله:
    عقاید دیگران در موقع تصمیم‌گیری یا انتخاب یک گزینه از میان چندین گزینه می‌تواند بسیار حیاتی باشد. وقتی این گزینه‌ها حاوی منابع ارزشمند باشند (برای مثال صرف زمان و هزینه برای خرید محصولات یا سرویس‌ها)، مردم اغلب به تجربیات قبلی خود تکیه می‌کنند. قبلاً منابع مهم اطلاعاتی، دوستان و مجلات و وبسایت‌های تخصصی بودند. حالا وب‌ اجتماعی ابزار جدیدی برای ساخت و به اشتراک‌گذاری ایده‌ها با افراد متصل به شبکه‌ی جهانی وب فراهم می‌کنند. انجمن‌ها، بلاگ‌ها، شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های اشتراک محتوا به مردم در اشتراک‌گذاری اطلاعات مفید کمک می‌کند. این اطلاعات ساخت یافته نیستند اما بخاطر اینکه برای مصارف انسانی تولید شده‌اند، قابل پردازش توسط ماشین نیستند. دریافت عقاید عمومی درباره‌ی رویدادهای اجتماعی، فعالیت‌های بازاریابی و اولویت‌های محصول، علاقه‌ی جوامع علمی و جهان تجارت را به خود جلب کرده است. زمینه‌های ادغام شده‌ی حاصل عقیده کاوی و تحلیل احساسات است. با وجود اینکه این دو عبارت معمولاً به جای یکدیگر استفاده می‌شوند عقیده کاوی و تحلیل احساسات به ترتیب روی تشخیص تمایلات و درک احساسات تمرکز دارند. به دلیل اینکه شناسایی احساسات برای تشخیص تمایلات استفاده می‌شود با این حال دو زمینه معمولاً زیر یک چتر ترکیب می‌شوند و حتی به عنوان هم معنی از آن‌ها یاد می‌شود. هر دو از تکنیک‌های داده کاوی و پردازش زبان طبیعی (NLP) برای کشف، بازیابی و استفاده از اطلاعات و عقاید در شبکه‌ی جهانی وب استفاده می‌کنند. 
    احساس و عقیده کاوی از زبان طبیعی، چالش برانگیز است زیرا نیاز به درک عمیقی از قوانین آشکار و ضمنی، منظم و نامنظم و نحوی و معنایی زبان دارد. تحقیقات تحلیل احساسات با مشکلات حل‌ نشده‌ی NLP دست و پنجه نرم می‌کند: وضوح هم ارجاعی، کنترل نفی، وضوح تکرار و وضوح حساس به کلمه. عقیده کاوی یک مسئله‌ی بسیار محدود NLP است زیرا سیستم فقط نیاز به درک احساسات مثبت و منفی از هر جمله و موجودیت‌ها و موضوعات مقصد دارد. بنابراین تحلیل احساسات یک فرصت برای محققان NLP است تا پیشرفت در همه‌ی زمینه‌های NLP و تأثیر عملی را ملموس‌تر کنند.
    کد شناسایی مطلب: 478
    / / ساعت :|نويسنده: کاظمی|بازديد: 939 |نظرات ()

    دانلود ترجمه مقاله ایجاد کارآفرینی و کسب و کار اجتماعی


    مقاله ای ترجمه شده با عنوان "   کارآفرینی اجتماعی ،ایجاد مدل های کسب و کار جدید برای خدمت به فقرا"  از پایگاه اطلاعات علمی الزویر (Elsevier)  و  ساینس دایرکت ( Sciencdirect) محصول سال 2005 در رشته های کارآفرینی و اقتصاد است.
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Social entrepreneurship: Creating new business models to serve the poor
  • عنوان فارسي مقاله: کارآفرینی اجتماعی ،ایجاد مدل های کسب و کار جدید برای خدمت به فقرا
  • مشخصات فايل مقاله: 6 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 11 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2005
  • ترجمه چکيده مقاله:
    واژه کارآفرینی اجتماعی برای اشاره به رشد سریع سازمان هایی که مدل هایی را برای اثربخشی مبنی بر نیازهای انسان که در بازارها موجود است و موسسات برای ارضای آن ها باشکست روبرو شده اند، مورد استفاده قرار می گیرد.
    کارآفرینی اجتماعی منابعی از کارآفرینی سنتی را با یک ماموریت تغییر جامعه ترکیب می کند . یک کارآفرین اجتماعی، ابراهیم آبولیش به تازگی جایزع نوبل برای طرح Sekem خود را در سال 2004دریافت کرد، ، موسس
    e-bay، Skoll 4.4 میلیون پوند را به راه اندازی یک مرکز تحقیقات کارآفرینی اجتماعی و بسیاری از کارآفرینان اجتماعی با همتایان کسب و کار خود را آمیخته و در مجمع جهانی اقتصاد در داووساهدا کرد.
     کارآفرینی اجتماعی نگرشی را که ممکن است ایده هایی را برای استراتژی های اجتماعی قابل قبول و پایدار کسب و کار و فرم های سازمانی محرک باشند را ارائه می دهد.
    به دلیل سهم آن که بطور مستقیم برای اهداف توسعه پایدار (SD)در سطحبین المللی به رسمیت شناخته شده است. کارآفرینی اجتماعی  نیز ممکن است شرکت های ایجاد شده را برایبرعهده گرفتن مسئولیت اجتماعی بیشتری تشویق کند.
    کلید واژه ها : کارآفرینی اجتماعی، پایداری، مدل کسب و کار و مسئولیت اجتماعی شرکت
    1. فقرا فاقد خدمات هستند
    نیازها وخواسته های انسان بطور بنیادی محرکهایی از  تصمیمات شرکت ها بعنوان اینکه چه محصولات یا خدماتی برای تولید است،هستند. با این حال، با وجود ماهیت به ظاهر نامحدود از نیازهای بشر، شرکت در تلاش برای پیدا کردن بازارهای جدید و موضوع ارزشی شان، و تلاش برای رشد، که به شرکت های بزرگ تبدیل شده، به یک نتیجه خوب ختم می شود .
     دو قانون اساسی به نظر می رسد که اعمال می شود. 
    اول در کشورهای صنعتی شده، بسیاری از مردم تمایلی به پرداخت به اندازه کافی برای برخی از محصولات و خدماتی که آنها می خواهند نداشته باشند. این یک واقعیت است که وضوح دردناکی برای راه اندازی برخی از dotcomها در دهه نود است: در حالی که خدمات رایگان ارائه شده توسط میلیون ها نفر مورد استفاده قرار میگیرد، آنها دریافتند که برای پیاده سازی هزینه برای خدمات خود ف زمانی که سرمایه کسب وکار وجود ندارد، غیر ممکن است.
    کد شناسایی مطلب: 477
    / / ساعت :|نويسنده: کاظمی|بازديد: 765 |نظرات ()

    دانلود ترجمه مقاله بررسی نظام آموزشی فنی و حرفه ای در ترکیه


    این مقاله  در رشته مدیریت آموزشی به بررسی نطام آموزشی فنی و حرفه ای در کشور ترکیه می پردازد و هدف از این مقاله بررسی اطلاعاتی  درباره  نظام آموزشی فنی و حرفه ای در کشور ترکیه  است.
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: A case study of technical and vocational education in Turkey
  • عنوان فارسي مقاله: یک مطالعه موردی از آموزش فنی و حرفه ای در ترکیه
  • مشخصات فايل مقاله: 8 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 14 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2009
  • ترجمه چکيده مقاله:
    هدف اصلی این مقاله، فراهم نمودن اطلاعات در مورد نظام آموزشی فنی و حرفه ای در ترکیه می باشد. پژوهش ها و بررسی های بسیاری در مورد هیئت آموزش عالی و وزارت آموزش حرفه ای صورت گرفته است که منابع این پژوهش را شکل می دهند. علاوه بر این، اجماع اندکی در خصوص چارچوب نظری موضوع برای آماده سازی معلمان قرن 21 در تدریس آموزش های فنی و حرفه ای وجود دارد. معلمان ابتدایی از چنین انگیزه هایی برای یکپارچه سازی آموزش تحصیلی و حرفه ای، انتقال از مدرسه به دانشگاه، و جمعیت های خاص آگاهند. اما در اکثر دانشکده ها یا دانشگاه ها یک نظریه مستقل و یک نظریه مبتنی بر پژوهش برای تغییر منظم و بلندمدت ارائه نشده است. ظرفیت دبیرستان ها و دانشکده های حرفه ای برای تربیت معلمانی که آماده تدریس به دانش آموزان برای رفع نیازهای کاری قرن 21 باشند، باید مورد بازسازی قرار گیرد. 
    مقدمه:
    در قرن 21، در دنیای غرب، بکارگیری و تولید دانش و تکنولوژی برای صنایع تولیدی برای رقابت ملی و بین المللی اهمیت یافته است. در کشورهای توسعه یافته، بهبود مهارت های شغلی نیروی کار اساس پیشرفت اقتصادی بوده و در مقایسه با سایر اشکال یا سطوح آموزشی توجه بین المللی بیشتری را به خود جلب نموده است. دلیل این امر می تواند این باشد که دنیای امروز به لحاظ اقتصادی و اجتماعی به سرعت در حال تغییر است. رقابت جهانی هنوز کامل نیست به عنوان مثال تجارت آزاد هنوز هم با تجارت عادلانه برابر نیست اما رقابت برای ایده ها هیچگاه تا این حد قوی نبوده است. از پرسش اساسی که اکنون کشورها از خود می پرسند این نیست که سایر کشورها چه منابعی دارند بلکه این است که نیروی کارشان تا چه حد آموزش دیده هستند. متعاقباً آنچه که بین کشورها بر مبنای سطح درآمدی شان تفاوت ایجاد کرده است، تفاوت بین جوامع در کیفیت آموزشی آن ها می باشد
    کد شناسایی مطلب: 476
    / / ساعت :|نويسنده: کاظمی|بازديد: 826 |نظرات ()

    دانلود ترجمه مقاله مدیریت روابط با مشتری در ادارات و سازمانها


    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله:  Customer Relationships Management in Organizations
  • عنوان فارسي مقاله: مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها
  • مشخصات فايل مقاله: 6 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 6 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2013
  • ترجمه چکيده مقاله:
    در سالهای اخیر ، بازار بر حسب تقاضای کار و برنامه های کاربردی  CRM ، به خصوص در شرکت های کوچک و متوسط با مشکلاتی همراه بو ده  و این مشکلات ،مرتبط با هزینه و پیچیدگی یک درخواست (تقاضا) بود.
    CMR مخفف Customer relationship management و به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. 
    هدف عمده یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری اینست که با استفاده از فرآیند های قابل اطمینان و رویه های تعامل با مشتریان ، شرکت را در خدمات رسانی بهتر به آنها یاری دهد. 
    یک استراتژی موفق CRM تنها با نصب بسته نرم افزاری که برای پشتیبانی از فرآیند های مربوطه طراحی شده قابل پیاده سازی نیست و رویکردی کلی که شامل آموزش کارکنان، اصلاح روند کاری بر پایه نیاز های مشتریان ، گزیش سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات مربوط (شامل نرم افزار و سخت افزار) در کنار کاربرد این فناوری ها می تواند شرکت را در اتخاذ یک سیاست کارا و موثر در این زمینه یاری می دهد CRM. نرم افزاری است که به جمع آوری تمامی اطلاعات در مورد مشتریان ، فروش ، تاثیر بازاریابی ، واکنش ها و رفتار بازار در کنار هم کمک می کند.کار CRM کمک به تجارت در زمینه ی استفاده از تکنولوژی و منابع انسانی برای درک رفتار مشتریان و ارزش مشتریان می باشد.با بهره گیری از CRM سرویس دهی بهتری به مشتری داده می شود ، پروسه ی بازاریابی و فروش ساده تر می شود ، مشتریان جدید کشف می شوند ، و در نهایت سود بیشتری از هر مشتری عاید شرکت می شود.
    سفارشی کردن (ساخت بر اساس سفارش) می تواند مسئله ای گیج کننده باشد و واسط های فروشندگان CRM نمیتوانند میزان مطلوب و مورد دلخواهی از یکپارچه سازی را فراهم کند.مدیریت ارتباط با مشتری یک راه حل جامع و سیستماتیک است که با یکپارچه سازی مبانی ارتباط با مشتری یعنی فرآیند های بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش در جهت دستیابی و حفظ رضایت مندی مشتریان ، افزایش سود آوری و ایجاد ارزش افزوده ی اقتصادی در سازمان ها نقش بسزایی دارد.
    اجرا و پیاده سازی یک سیستم CRM به اندازه ی سیستم های نرم افزار سنتی وقت نمیبرد اما ممکن است گونه های پیچیده و عظیم آن حتی تا یکسال هم طول بکشد.بعلاوه ، بسیاری از شرکت ها یکسری اطلاعات مهم و حساسی مثل خدمات مالی را نگهداری می کنند که ترجیحاً و به دلایل امنیتی ، کنترل همچین داده هایی را به طرف سومی واگذار می کنند.به همین دلیل AMR بر این باور است که تا سال 2012بازاربرنامه های کاریردی CRM تنها 12% از کل بزار CRM را به خود اختصاص می دهد.
    کد شناسایی مطلب: 475
    / / ساعت :|نويسنده: کاظمی|بازديد: 837 |نظرات ()

    ترجمه مقاله اثرات اخلاقی رفتار فروش از طریق نظریه هزينه مبادله


    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is the Customer Loyal
  • عنوان فارسي مقاله: اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوري هزينه مبادله: مشتري به چه كسي وفادار است؟ 
  • مشخصات فايل مقاله: 10 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 20 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2012
  • ترجمه چکيده مقاله:
    در این مقاله، بر اساس تئوري هزينه مبادله و از دیدگاه مشتری، به بررسی ارتباط بین رفتار اخلاقی فروش یک فروشنده، مزاياي ادراك شده مشتري از اعتماد، و رضایت مشتری مي پردازد تا بدين وسيله مشخص سازد  مشتری به چه كسي وفادار است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که با در نظر گرفتن هزينه مبادله، مزاياي اعتماد مشتري كه از رفتار فروش اخلاقی فروشنده ادراك شده عاملي حیاتی است كه رضایت مشتری و وفاداری او را تحت تأثير قرار مي دهد. رضایت مشتری نيز به طور قابل توجهی بر روی وفاداری او به فروشنده تأثير مستقيم دارد، اما دارای اثر مستقيم قابل توجهي بر وفاداری اش به شرکت نيست یافته ها نشان می دهند که فروشنده نقشي کلیدی در حفظ وفاداری مشتری به شرکت ايفا مي كند.
    کلید واژه ها: رفتار فروش اخلاقی ، مزيت اعتماد، رضایت مشتری، وفاداری مشتری
    مقدمه:
    در محیط رقابتی امروز، یکی از مهمترين اهدافي كه بازاريابان خدماتي مي بايست در جهت دستيابي به آن تلاش كنند، به دست آوردن، حفظ و بالا بردن سهم بازار فعلي شان و در مرتبه  بالاتر، حفظ وفاداری مشتریان به منظور ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق تلاش های بازاریابی است. بنابراین از لحاظ مدیریت بازاریابی، اطمینان از وفاداری مشتری و كسب سود حاصل از افزایش عمر مشتری بسيار حائز اهميت است. به خصوص در حوزه خدمات، وفاداری مشتري به عنوان یکی از مهم ترین فاكتورها در عملیات کسب و کار شناخته مي شود. 
    در خدمات، مبادلات عموماً از طریق تعامل بين مشتری و فروشنده انجام شده، و در نتیجه فروشنده به عنوان یک کانال اصلی برای برقراری ارتباط با مشتریان در نظر گرفته مي شود. با این حال، چنین رابطه ای ممکن است توسط رفتارهای نادرست و غیرقابل اعتماد فروشنده تخریب گردد(كلي و اسكين، 1992). رفتار فروش غیراخلاقی ممکن است رضایت مشتری و اعتماد وي را دچار آسيب كند. نارضایتی و بی اعتمادی مشتریان را وادار مي كند دست به اقداماتي برای محافظت از خود بزنند و وفاداری مشتری از دست خواهد رفت. مطالعات قبلی در این زمینه، عمدتاً روي ادراكات سرپرست فروش از رفتار فروش اخلاقي فروشنده در شركت متمرکز شده است(به عنوان مثال، رمزی و همکاران. استروت، 2002). در مقابل، از ديدگاه مشتري، درك فروش اخلاقي فروشنده براي مشتریان داراي اهميت است، اينكه قصدشان از حفظ ارتباط با فروشنده چيست و چه نوع رفتار خریدي را به دنبال خواهد داشت. شرکتهاي خدمات هنوز تا رسيدن به توسعه و درک این موضوع راه دارند. تعداد كمي مطالعات مرتبط با اين وجود دارد. 
    کد شناسایی مطلب: 474
    / / ساعت :|نويسنده: کاظمی|بازديد: 757 |نظرات ()

    دانلود ترجمه مقاله سیستم های محاسبات ترکیبی نرم Soft Computing


    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Hybrid Soft Computing Systems: Where Are We Going
  • عنوان فارسي مقاله: سیستمهای ترکیبی Soft Computing :ما به کجا می رویم؟
  • مشخصات فايل مقاله: 8 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 27 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: ....
  • ترجمه چکيده مقاله:
    Soft Computing یک روش محاسباتی است که شامل منطق فازی،محاسبات عصبی ، محاسبات تکمیلی و محاسبات احتمالی می باشد.بعد از یک نگاه اجمالی به اجزای  Soft Computing ،برخی از مهمترین ترکیبات آنرا مورد بررسی و تجزیه وتحلیل قرار میدهیم.ما بر روی توسعه کنترل کننده های الگوریتمی هوشمند،همانند استفاده از منطق فازی برای کنترل پارامترهای محاسبات تکمیلی تاکید میکنیم و در مورد کاربرد الگوریتمهای تکمیلی برای تنظیم کنترل کننده های فازی صحبت خواهیم کرد.ما بر روی سه کاربرد از  Soft Computing در جهان واقعی تاکید میکنیم که همگی توسط سیستمهای ترکیبی ایجاد شده اند.
    1- نگاه کلی به Soft Computing
    Soft Computing (SC) واژه ای است که در ابتدا توسط زاده برای مشخص کردن سیستمهایی که " از خطای بی دقتی، مبهم بودن و کمی درست بودن ،برای کنترل درست،کم هزینه و سازگارتر با جهان واقعی استفاده میکنند."
    بطور معمول SC شامل چهار تکنیک می باشد:دوتای اول آن ،سیستمهای استدلال آماری(PR) و منطق فازی(FL) ،بر پایه استدلال بر اساس دانش است . دو تای دیگر،محاسبه عصبی (NC) و محاسبه تکمیلی(EC) ،بر پایه روشهای تحقیق و بهینه سازی بر اساس داده می باشند. با توجه به اینکه ما به یک توافق در مورد چارچوب SC یا ماهیت این پیوستگی دست پیدا نکرده ایم، غیره منتظره بودن این روش جدید انکارناپذیر است. این مقاله نمونه ساده شده ای از این سرفصلهای بسیار گسترده می باشد که می توانید آنها را در پی نوشت 5 پیدا کنید.
    2- اجزا و رده بندی SC
    1-2 محاسبه فازی
    اصلاح اشتباه و ابهام را می توان در کارهای گذشته کلیین و لوکازوئیچ ،منطق دانان چند فازی که در اوایل دهه 1930 استفاده از سیستمهای منطقی سه ارزشی(که بعداً بوسیله منطق با ارزش بینهایت دنبال شد) را برای نشان دادن نامعینی ، مجهول بودن یا سایر ارزشهای احتمالی بین ارزشهای واقعی بین ارزشهای درست و غلط جبر بول کلاسیک را پیشنهاد کردند،دنبال نمود.در سال 1937 ،اندیشمند ماکس بلک پیشنهاد کرد که از یک پروفایل همبستگی برای نشان دادن مفاهیم مبهم استفاده شود. 
    کد شناسایی مطلب: 473
    / / ساعت :|نويسنده: کاظمی|بازديد: 940 |نظرات ()

    عضويت سريع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
    آخرين مطالب ارسالي
    »
    دانلود پاورپوینت و word بررسی سیستم سوخت رسانی انژکتوری
    »
    دانلود مقاله استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد اشاعه مدیریت زنجیره تامین الکترونیک
    »
    دانلود مقاله مسئولیت اجتماعی شرکتها و اجتناب از مالیات : دیدگاه و بازتابها
    »
    دانلود مقاله آیا حق تصدی حسابرس سیاست محافظه کاری حسابداری را تحت تاثیر قرار می دهد؟
    »
    دانلود مقاله تاثیرات بر روی تصمیم گیری های شغلی ترک تحصیل کرده ها- کاربردهای مربوط به حرفه حسابداری
    »
    دانلود مقاله بررسی موضوع پولشویی
    »
    دانلود مقاله عوامل تعیین کننده انتخاب نرم افزار حسابداری: مدل پیشنهادی
    »
    دانلود مقاله رابطه بین تنوع محصول کاربرد فن آوری های پیشرفته تولید و پذیرش هزینه یابی مبتنی بر فعال
    »
    دانلود مقاله اصول حسابداری ماليات بر ارزش افزوده : مفاهيم و موضوعات
    »
    دانلود مقاله رویکردهای راه حل نقطه محور بر مبنای روش محدودیت
    »
    دانلود مقاله مدل بهینه سازی واریانس- میانگین
    »
    دانلود مقاله مطالعۀ کنترل شدۀ دوسوکور یک کِرِم ضدلک غیرهیدروکینن در درمان ملاسما
    »
    دانلود مقاله روش الگوریتمی عملی جهت تشخیص اختلالات شفت مو
    »
    دانلود مقاله بازمهندسی فرایند کسب و کار در دپارتمان قلب شناسی (کاردیولوژی)
    »
    دانلود مقاله استمرار مراقبت مامایی و افزایش وزن دوران بارداری در زنان چاق: یک آزمایش کنترل شده تصاد
    »
    دانلود مقاله عوامل مستعد کننده ابتلا به بیماری مولتیپل اسکلروزیس (فلج چندگانه)
    »
    دانلود مقاله همکاری نوروژنیک 3 با فوکسا 2 برای فعال سازی اتوماتیک خصوصیات ژنتیکی
    »
    دانلود مقاله تناسب اندام و ارتقای بهداشت روانی
    »
    دانلود مقاله بیماری پسوریازیس (بیماری التهابی مزمن پوست) درمان نوین بیماری پیچیده
    »
    دانلود مقاله راهبردهای جلوگیری از زخم ها آنچه می توان از پوست جنین آموخت
    »
    دانلود مقاله درمان ویتیلیگو با پهن باند فرابنفش بی و ویتامین ها
    »
    دانلود مقاله بیماری آلزایمر اختلال عملکرد سیناپسی
    »
    دانلود مقاله آنکیلوستوما کانینوم کالیبراسیون و مقایسه دقت تشخیص فلوتاسیون لوله مک مستر و فلوتاک
    »
    دانلود مقاله سیلانیکوم انسیلوستوما: ایمن سازی با عصاره محلول کِرم و واکنش به چالش عفونت سگها
    »
    دانلود مقاله تعریف ورزش پیلاتس: بررسی سیستماتیک
    »
    دانلود مقاله استفاده از فناوری نانو دارو : برنامه های کاربردی برای تحقیقات سرطانی
    »
    دانلود مقاله هورمون رشد و استخوان
    »
    دانلود مقاله آموزش حرفه ای در مراقبت های اولیه سالمندان یک مطالعه مقدماتی
    »
    دانلود مقاله اقتباس دولت الكترونيك در سه كشور آمريكاي لاتين: آرژانتين و برزيل و مكزيك
    »
    دانلود مقاله هوش مصنوعی
    »
    دانلود مقاله امكانات ارتباطي براي سيستم هاي پردازشگر تراکنش هاي توزيعي
    »
    دانلود مقاله سیستم های اطلاعاتی لجستیک و حمل و نقل در ترکیه از منظر دولت الکترونیکی
    »
    دانلود مقاله فناوری اطلاعات و الکترونیک چیست؟
    »
    دانلود مقاله پیچیدگی بوروکراتیک و تأثیر فساد بر صنایع عمومی
    »
    دانلود مقاله افزایش پایداری دینامیکی سیستم قدرت با استفاده از پایدار کننده سیستم قدرت مبتنی بر منط
    مطالب پربازديد
    »
    دانلود مجموعه گزارش کار های آزمایشگاه فیزیک 2 بازديد: 20481
    »
    دانلود گزارش کار آزمایشگاه مقاومت مصالح بازديد: 18059
    »
    دانلود کتاب آموزش نرم افزار ANSYS بازديد: 17961
    »
    دانلود جزوه ترمودینامیک بازديد: 17079
    »
    دانلود گزارش کار آزمایش سرریز لبه تیز ( مستطیلی و مثلثی ) بازديد: 15853
    »
    دانلود گزارش کار آزمایشگاه دینامیک و ارتعاشات بازديد: 14281
    »
    دانلود گزارش کار آزمایشگاه ترمودینامیک بازديد: 14173
    »
    دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی ماشینهای کنترل عددی بازديد: 13809
    »
    دانلود گزارش کار آزمایش وسایل اندازه گیری کولیس و ریز سنج بازديد: 13731
    »
    دانلود کتاب مکانیک خاک ترجمه شاپور طاحونی بازديد: 13583
    »
    دانلود مقاله ارسال هوشمند منابع نیرو برای سیستم های قدرت الکتریکی تجدید ساختار شده بازديد: 12523
    »
    دانلود گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک 1 بازديد: 12405
    »
    دانلود گزارش کار آزمایشگاه مبانی مهندسی برق بازديد: 11585
    »
    دانلود گزارش کار آزمايش مرکز فشار هيدروستاتِيکی بازديد: 11089
    »
    دانلود کتاب آموزش نرم افزار ABAQUS بازديد: 10779
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سايت در خبرنامه سايت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

    تبادل لينک اتوماتيک
    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان ترجمه مقاله isi و پروژه دانشجویی وآدرس http://technomech.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

    عنوان :
    آدرس :
    کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد