تکنو مکانیک :: وبسایتی در زمینه ارائه و دانلود کتابها
، جزوه ها ،گزارش کار آزمایشگاه ، پروژه ها ، مقالات isi با ترجمه فارسی و تکنولوژیهای
جدید در زمینه رشته های فنی و مهندسی به ویژه مکانیک
می باشد.
عنوان انگليسي مقاله: COMMENTARY Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutions
عنوان فارسي مقاله: تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها
مشخصات فايل مقاله: 12 صفحه pdf
مشخصات فايل ترجمه: 14 صفحه word
سال انتشار مقاله: ؟؟؟
ترجمه چکيده مقاله:
هدف این مقاله با در نظر گرفتن تحقیقات دانشگاهی و بازار، به دنبال ارائه بحث در مورد کاربرد نردبان در انجام بازاریابی می باشد. طرح/ روش شناسی / رویکرد - این پژوهش نقاط اختصاری نردبان را به عنوان یک روش تحقیق کیفی ارائه می نماید و اهمیت آن را می توان در رفتار درک بهتر نمود. یافته ها - این مقاله استدلال می کند که نردبان روش مفید و قدرتمندی می باشد، اما به ندرت توسط دانشمندان و شاغلین مورد استفاده قرار می گیرد. نویسندگان این مقاله به این مسئله رسیدگی می نمایند که موانع اصلی و آشکار که مانع از استفاده مناسب از آن می شود، می تواند به جنبه های زیر مرتبط شود: مصاحبه های زمان بر و گران قیمت ؛ مجموعه پاسخ های ساختگی؛ سوگیری های محقق؛ و تجزیه و تحلیل ساده نتایج. اصالت / ارزش - این مقاله به انجام بهتر نردبان کمک می کند، محدودیت های آن را مشخص نموده و جایگزین هایی را برای مقابله با آنها پیشنهاد می نماید.