loading...

تکنو مکانیک

مشخصات فايل: عنوان انگليسي مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping contextعنوان فارسي مقاله: تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری

دانلود مقاله تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری در زمینه خرید آنلاین

کاظمی بازدید : 854 04 / 11 / 1394 نظرات (0)
مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context
  • عنوان فارسي مقاله: تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین
  • مشخصات فايل مقاله: 14 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 18 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: ؟؟؟
  • ترجمه چکيده مقاله:
     از آنجایی که تراکنش های خرید در دنیای واقعی، بر مبنای فعالیت های رو دو رو بین مشتری و پرسنل سرویس میباشد، تعاملات در تجارت الکترونیکی غالباٌ در وب سایت فروشنده اتفاق می افتد. در این مطالعه به بررسی روابط بین مشخصه های متعدد خرید آنلاین و رفتار خرید مشتری پرداخته شده است. نتایج مطالعه ی آنلاین با 602 مشتری کره ای از یک فروشگاه کتاب آنلاین ، حاکی از این بود که اطلاعات کیفیت، کیفیت واسط کاربری و دیدگاه امنیت، بر روی رضایتمندی اطلاعات و مزایای رابطه ای تأثیر داشته، که این به نوبه ی خود به میزان قابل ملاحظه ای مرتبط با تعهد سایت مصرف کننده و رفتار خرید واقعی میباشد.
    واژگان کلیدی: تجارت الکترونیک ، اطلاعات، فروش، رفتار مشتری، وفاداری
    مقدمه
    محیط تجارت الکترونیکی مبتنی بر اینترنت، به مشتریان اجازه داده تا اطلاعات مربوط به خرید خود را جستجو و یا محصول یا سرویسی را به وسیله ی تعامل مستقیم با فروشگاه آنلاین خریداری کنند. خرید های مشتری غالباٌ بر مبنای ظاهر فضای سایبری، مانند تصاویر، عکس ها، اطلاعات کیفیت و کلیپ های ویدئویی مربوط به ویدئو میباشد (Loshe,Spiller 1998;Kolesar ,Galbraith 2000). خرید از یک فروشگاه آنلاین ، مشابه با خرید از یک کاتالوگ کاغذی میباشد، چرا که هر دو شامل تحویل ایمیلی محصول خریداری شده بوده و در هر دو مورد، مشتری نمی تواند آیتم های خرید را لمس یا بو کند(Spiller,Loshe 1997). از این رو تعهد تجارت الکترونیکی و خرید آنلاین، به میزان زیادی بسته به واسط کاربری و چگونگی تعامل با کامپیوتر ها میباشد. علاوه بر این، مشخصه های نمایش اطلاعات، هدایت، تکمیل سفارش در یک رسانه ی خرید تعاملاتی، یکی از فاکتورهای مهم در ایجاد اطمینان تجارت الکترونیکی نسبت به فروش های مرسوم میباشد
    مطالب مرتبط
    ارسال نظر برای این مطلب

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
    کد امنیتی
    رفرش
    کد امنیتی
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    درباره ما
    Profile Pic
    تکنو مکانیک :: وبسایتی در زمینه ارائه و دانلود کتابها ، جزوه ها ،گزارش کار آزمایشگاه ، پروژه ها ، مقالات isi با ترجمه فارسی و تکنولوژیهای جدید در زمینه رشته های فنی و مهندسی به ویژه مکانیک می باشد.
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • دانلود رایگان مقالات ISI + خرید ترجمه فارسی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 741
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 305
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 321
  • بازدید امروز : 548
  • باردید دیروز : 627
  • گوگل امروز : 173
  • گوگل دیروز : 239
  • بازدید هفته : 7,131
  • بازدید ماه : 1,723
  • بازدید سال : 345,303
  • بازدید کلی : 4,815,345