تکنو مکانیک :: وبسایتی در زمینه ارائه و دانلود کتابها
، جزوه ها ،گزارش کار آزمایشگاه ، پروژه ها ، مقالات isi با ترجمه فارسی و تکنولوژیهای
جدید در زمینه رشته های فنی و مهندسی به ویژه مکانیک
می باشد.
عنوان انگليسي مقاله: Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China
عنوان فارسي مقاله: اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين
مشخصات فايل مقاله: 17 صفحه pdf
مشخصات فايل ترجمه: 32 صفحه word
سال انتشار مقاله: 2007
ترجمه چکيده مقاله:
اين تحقيق سوابق و پيامدهاي اعتماد مصرف كننده را در آمريكا ، سنگاپور
و چين بررسي مي كند. نتايج نشان مي دهد كه شهرت و اطمينان سيستم يك
فروشنده اينترنتي و گرايشي طبيعي مشتري به اعتماد بطور قطعي مربوط به
اعتماد مشتري مي باشد. اعتماد مشتري رابطه مثبتي با طرز تلقي و رابطة منفي
با ريسك مشاهده شده دارد. مفاهيم مورد بحث قرار گرفتند.
کلیدواژه: تجارت الکترونیک، اعتماد، ایالات متحده، سنگاپور، چین
1- مقدمه
اعتماد
نقش مهمي را در بسياري از تعاملات اقتصادي و اجتماعي درگير با عدم اطمينان
و عدم استقلال ايفا مي كند. از عدم اطميناني كه در معاملات اينترنتي وجود
دارد، بسياري از محققان بيان كرده اند كه اعتماد يك عامل مهم مؤثر در
افزايش موفقيت تجارت الكترونيك مي باشد. مفهوم اعتماد بسيار مهم و حياتي مي
باشد زيرا آن روي يك تعداد عوامل ضروري براي معاملات آنلاين اثر مي گذارد،
از قبيل امنيت و خصوصي بودن. هر چند تجارت الكترونيك مزايايي را براي هر
دو خريدار و فروشنده فراهم مي كند. ولي آن محدوديتهايي از قبيل جدايي
فيزيكي مابين خريداران و فروشندگان و مابين خريداران و كالا، دارد. به
منظور كاهش موانع، فروشندگان بايد يك رابطه قابل اعتمادي را براي پرورش
وفاداري مشتري توسعه دهند.
اعتماد مصرف كننده جنبه اي مهم از
تجارت الكترونيك مي باشد و شناخت سوابق و پيامدهاي آن يك كمك مقدماتي براي
دلايل ذيل مي باشد. ابتدا، سوابق اعتماد ما را براي شناخت اهميت نسبي عوامل
مؤثر در اعتماد قادر مي سازد. درك اين عوامل نقش مهمي را در تدبير كردن