loading...

تکنو مکانیک

مشخصات فايل: عنوان انگليسي مقاله: Developing an integrated model of TQM and HRM on KM activitiesعنوان فارسي مقاله: ایجاد مدل ترکیبی از مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی در فعالیت های مدیریت دان

دانلود مقاله توسعه مدل یکپارچه از مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی در فعالیت های دانش

کاظمی بازدید : 1059 جمعه 21 / 12 / 1394 نظرات (0)
مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Developing an integrated model of TQM and HRM on KM activities
  • عنوان فارسي مقاله: ایجاد مدل ترکیبی از مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی در فعالیت های مدیریت دانش
  • مشخصات فايل مقاله: 14 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 19 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2009
  • ترجمه چکيده مقاله:
    اهداف هدف این مقاله ایجاد یک مدل ترکیبی از مدیریت کیفیت جامع (TQM) و مدیریت منابع انسانی (HRM) به منظور روشن ساختن تاثیر عملکرد TQM و HRM بر فعالیت های مدیریت دانش (KM) است.
    روش شناسی تئوری مدیریت دانش به عنوان یک نقطه آغازین برای ایجاد مدل مفهومی ترکیبی در مورد ارتباط ویژگی های TQM و HRM عمل می کند. بر مبنای پیشینه تئوریک گسترده موجود، سه عملکرد TQM و سه عملکرد HRM در رفتار یک سازمان به منظور آزمایش تأثرات عملیات TQM و HRM بر فعالیت های مدیریت دانش مطرح شده اند. 
    دستاوردها این یافته ها مبنایی را برای ایجاد یک مدل پیشرفته HRM، TQM و مدیریت دانش فراهم می آورند.
    الزامات عملیاتی دستاورد های عملیاتی این مطالعه می تواند برای مدیران تجاری که می خواند فعالیت های مدیریت دانش را از طریق پیاده سازی وظایف HRM و TQM که فعالیت های مدیرت دانش را پشتیبانی می کنندريال ارتقاء دهند، قابل استفاده است.
    ارزش این مقاله به وسیله ایجاد یک مدل ترکیبی از HRM و TQM به عنوان یک مثال روش شناسی که می تواند برای شناسایی درجه تأثیر HRM و TQM بر فعالیت های مدیریت دانش قابل استفاده باشد، سهم قابل توجهی داشته است. سازمان ها می توانند از این چارچوب به منظور انجام پیش آزمایش های اندازه گیری خود و سپس ارزیابی مجدد تأثیرات هر یک از تغییرات HRM و TQM استفاده نمایند.
    کلامات کلیدی: مدیریت کیفیت جامع، مدیریت منابع انسانی، مدیریت دانش، نوع مقاله مقاله ادراکی 
    مقدمه
    در چند دهه اخیر، کیفیت جامع (TQM) و مدیریت منابع انسانی (HRM) به دلیل تآثیرشان بر عملکرد سازمانی و فردی، در تحقیقات مدیریت و کسب و کار، موضوعات مهمی محسوب شده اند (Ooi, et al., 2007). تحقیقات تجربی پیشین (مانند تحقیقات بوسلی  و ویل ) تأثیرات معنا داری را از TQM و HRM بر عملکرد سازمانی بیان می کند. اکثر بررسی های صورت گرفته بر TQM و HRM، بر تأثیراتشان بر سطح سازمانی تمرکز داشته اند (Boselie and Wiele, 2002; Choi and Eboch, 1998;Arthur, 1994)
    مطالب مرتبط
    ارسال نظر برای این مطلب

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
    کد امنیتی
    رفرش
    کد امنیتی
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    درباره ما
    Profile Pic
    تکنو مکانیک :: وبسایتی در زمینه ارائه و دانلود کتابها ، جزوه ها ،گزارش کار آزمایشگاه ، پروژه ها ، مقالات isi با ترجمه فارسی و تکنولوژیهای جدید در زمینه رشته های فنی و مهندسی به ویژه مکانیک می باشد.
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • دانلود رایگان مقالات ISI + خرید ترجمه فارسی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 741
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 262
  • باردید دیروز : 517
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 64
  • بازدید هفته : 1,464
  • بازدید ماه : 2,627
  • بازدید سال : 293,011
  • بازدید کلی : 4,763,053